Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Dostawa

Waluta

Producenci

Kontakt

  • SamCom
    NIP: PL 6312514284
  • E-mail:biuro@samcom.pl
  • Telefon32 239 50 45
    668 817 920
    668 817 970
  • Godziny działania sklepu10:00 do 16:00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Zmiana języka

PolskiAngielski

Dostawa

Czas realizacji zamówienia

Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 3 dni. W przypadku sprowadzenia towaru z poza granic Polski (z Państw Unii Europejskiej) czas oczekiwania wynosi 5 dni robocze od czasu wpływu na nasze konto bankowe całej kwoty zgodnej z wystawioną fakturą proforma.
W przypadku płatności ratalnej lub leasingowej - dostawa przedłuża się o czas przygotowania
i podpisania umowy ratalnej.


Dostępność produktów

 
Oferowane przez nas produkty w większości są dostępne w ofercie stałej  na terenie naszych magazynów lub dostawców z całej Europy. Dostępność towaru dla klienta musi być potwierdzona wystawioną przez naszą firmę, fakturą proforma z podaniem aktualnej ceny i terminu dostawy

Koszt dostawy

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej 
Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.

Przy odbiorze przesyłki proszę zwrócić uwagę czy paczka nie uległa uszkodzeniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zagnieceń itp. należy przesyłkę otworzyć w obecności kuriera i sprawdzić czy jej zawartość nie uległa zniszczeniu. Są to warunki jakie należy spełnić w przypadku roszczeń do firmy kurierskiej.


Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub 12 miesięczną rękojmię sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA.

Szczegółowe warunki gwarancji.

Większość towarów oferowanych w naszym sklepie internetowym posiada gwarancję producenta.
W przypadku tej gwarancji obowiązek naprawy gwarancyjnej nie spoczywa na naszej firmie tylko na serwisach wskazanych przez producenta. Serwis napraw gwarancyjnych dla towarów sprowadzanych na zamówienie może znajdować się poza terenem Polski i tam należy dostarczyć sprzęt do naprawy. Okres naprawy w serwisach producenta czasami trwa ponad 30 dni roboczych licząc od czasu dostawy do siedziby serwisu. Firma nasza może na życzenie klienta pośredniczyć w dostawie sprzętu do naprawy serwisowej lecz nie ponosi żadnej odpowiedzialności za terminowość i prawidłowość wykonanej naprawy. Okresy gwarancji producenta na towary sprzedawane w naszej firmie wynoszą od 12 do 60 miesięcy. Na część sprzedawanego asortymentu udzielamy 12 miesięcznej rękojmi sprzedawcy.Wsparcie techniczne dla poszczególnych asortymentów udziela producent na swojej stronie internetowej  lub
w niektórych przypadkach udziela go nasz technik.
Na część towarów prowadzimy lub pośredniczymy w odpłatnym serwisie  pogwarancyjnym.


Zakupy na raty i w leasingu

Zakupy mogą Państwo zrealizować również  w leasingu. Współpracujemy ze znaną na rynku usług  firmą leasingową  Grenke Leasing oraz Leasing Plus które oferują leasing na bardzo atrakcyjnych warunkach.


SamCom
44-114 Gliwice ul Jana Pawła II nr. 10 A
tel. +4832 239 50 45,
mobile :   668817920
              
668817970
mobile : +48(0)668817920 English
e-mail: biuro@samcom.pl lub portaldruk@portaldruk.com.pl
ww.cafemac.pl

Gliwice  15.02.2007r

Przejdź do strony głównej

Reklama

  • Raty
  • Leasing Plus
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl